joi, 29 mai 2008

Omu' de la Electrica

Cili spuse:

"Eram ieri dupa examen praf de somn si alte minunatii si picase curentu'.
Credeam ca doar la noi si am iesit afara sa vad ce si cum, in bermude si/un tricou bleumarin.
Si vorbeam cu cineva.
Si stateam cu spatele la bloc.
Si cineva din bloc tot facea cu mana, da eu n-aveam cum sa observ
Si mi-a zis tipa cu care vorbeam ca in spatele meu e unul la balcon care imi tot face cu mana.
Si m-am intors si era un nene in maieu care mi-a zis ca nici lui nu-i merge curentu'.
Si eram asa foarte : frate si eu ce sa-ti fac?
Si tipu imi zice: Pai da' nu sunteti de la Electrica ?

Si m-a bufnit rasu..adica puii mei astia de la Electrica umbla in sandale si tricou bleumarin cu Southpark si bermude??
Asa ca am facut baie si m-am culcat, iar acum sper ca nu mai am fata de electrician."

3 comentarii:

chilli liber spunea...

bai deci n-o sa-ti mai zic nimic. puii mei, ajung vedeta fara sa stiu. maine-poimaine ma trezesc calcat de vreo masina mov.

dai un mar pentru asta, un mare mar verde.

:)

Cinnamon spunea...

Bwahahahaha....Cili, stai linistit, NU ai fata de om de la electrica. That being the point :))

rux spunea...

am eu un mar.. verde! :))