vineri, 24 octombrie 2008

Fata din Finlanda

In club.
O tipa danseaza cu mult chef. Decolteu, arata bine, rade zgomotos.
Incepe sa danseze cu prietenul meu bun, G.
La un moment dat, canta Parazitii. Tipa incepe sa isi miste soldurile provocator. Se iau in brate. Incep sa vorbeasca.
Are 27 de ani.
E din Finlanda.
A venit in Bucuresti sa se distreze putin. E in concediu.
G ii zice ca el are 21 de ani.
G simte nevoia sa discute, sa discute, ca poate-poate o iesi ceva. Asa ca incepe sa ii povesteasca de Finlanda, de o buna amica plecata acolo.

"Cum o cheama?", zice tipa.
"A.", zice G. (e un nume mai rar)
"Nu se poate, continua tipa, si cum arata?"
"Pai satena, par lung, slabuta, e fan inrait Him."

Tipa se blocheaza si se da inapoi. (ii mai cere cateva detalii despre tipa)
"Pai stii, am tinut-o in gazda, a stat la noi vreun an.. La mine si la sotul meu, stii eu sunt casatorita acolo, te rog sa nu imi faci probleme, sa nu cumva sa ii zici ceva de mine."
G: "Stai linistita, putem doar sa ne simtim bine, nu zic nimic."

Tipa intra in panica:
"Nu, te rog, uita ca ne-am intalnit si nu povesti nimanui. Eu am sot acolo, ma asteapta, nu vreau sa imi stric casnicia, te rog sa nu ii spui A. nimic de mine, ca m-ai intalnit sau ca am iesit in club sau ceva."

Si se indeparteaza.
G: Da stai, hai macar sa mai dansam..
Tipa fuge in celalalt colt al clubului, apoi dispare subit.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Cand vine ghinionul nu ai ce sa mai faci.
"G" eu am incredere in tine pe viitor!

Andi spunea...

Arată excelent blogul tău, A! Mă simt bine aici la tine....

Andreea Verde spunea...

:)

Cinnamon spunea...

Lumea e foarte mica!
Eram prin anul 1 la concert Cargo impreuna cu o prietena si cativa fosti colegi de liceu de-ai lui var-miu pe care nu-i stiam prea bine.
Ii povestesc prietenei mele ceva despre o colega de facultate careia i-am pronuntat numele intreg (inclusiv de familie) fiindca cunoastem foarte multe Cristine. Se baga un coleg de-al lui var-miu in dicutie: "a, Cristina X, o stiu, doarme in noaptea asta la mine".
Cred ca am facut o fata de desene animate. Defapt fratele Cristinei era cel mai bun prieten al colegului si faceau in seara aia un fel de sleep over.
Oy well.