miercuri, 1 octombrie 2008

Felie de viata, ca sa zic asa

In troleu. Frig. tarziu. Se urca o gasca vesela: 3 baieti si o fata. Vorbesc tare.
Mobilul unuia dintre ei suna cu melodia Le professionel (Ennio Morricone). Si de fiecare data cand ii suna, il scoate, da de doua ori din cap, schimba priviri cu ceilalti, apoi raspunde: "Da frate!"

Discuta despre relatii. Si tipe. Fata care e cu ei e mai baietoasa. Si se da misogina:)
La un moment dat, tipa il intreaba pe tipul mai gras:
- Dar tu de ce nu te cuplezi cu aia?

Tipul mai gras: Aia mah? Pai nu imi place. E asa...populara. O stie toata lumea, n-ai vazut?
Tipa: Da, adevaru e ca cam asa e..

Tipul mai gras: Mie nu-mi plac astea, eu vreau sa fie normala. Asa, ca mine. Normala, intelegi?

Liniste.
Suna mobilul. Ennio Morricone - Le professionel. Toti dau din cap pe ritm.

14 comentarii:

Anonim spunea...

parerea mea e ca nu popularitatea este elementul permisiv al unei relatii, ci gradul de implicare pe care persoana asta "cunoscuta de toata lumea" il are.de obicei nu se implica si de-asta e evitata.

Andreea Verde spunea...

de obicei, de obicei, de obicei...
eu m-am cam saturat de generalizari.

Anonim spunea...

Si generalizarile s-au saturat de obiceiurile oamenilor de a gerenaliza. :D

Dar el era normal. :))

Anonim spunea...

daca as fi cunoscut situatia nu as fi generalizat. dar am comentat totul prin prisma celor expuse de tine.asa ca "saturatul" tau ar trebui sa se limiteze.

Andreea Verde spunea...

ucshiva, esti nascut in aceeasi zi cu mine:)
vladutzu, ne stim? ai un ton care mie imi suna cam incisiv si nu stiu de ce..

Anonim spunea...

Nu ne stim.daca vrei tu putem sa ne stim.citesc de mult si am tot ezitat sa te comentez.

Anonim spunea...

@grin: Ce face, ma ?! Ai aproape 17 ani ?! DOAR ?! :))

Anonim spunea...

Aaa, dar stai asa ca n-ai pomenit nimic de an :D.

Andreea Verde spunea...

am 20.
fac 21.
pe 16.
decembrie
(suna ca o poezie)

Andreea Verde spunea...

vladutzu, zi unde si cand. joi sau vineri am timp. intre 16:00-19:00.

Anonim spunea...

si tu esti din alta retea? =))

Anonim spunea...

Eu momentan nu sunt in Iasi.Saptamana viitoare in Bucuresti.Peste doua saptamani Alba Iulia.Ma tot plimb.Daca se intampla sa fii prin vreun oras ne vedem.O sa imi fac si eu un blog sa imi scriu jurnalul de calatorie.pare interesant.

Andreea Verde spunea...

anunta-ma cand treci prin Bucuresti...

Cinnamon spunea...

deja comentariile sunt un post in sine.... :)