duminică, 25 ianuarie 2009

Najib al meu - episodul 2

Najib (27 martie, 12:05 am)
draga lupescu de mult n'am scris pentru ca am avut multe lucru
scuzama eu stau cu sora si mamica
imi plac mult piesele de teatru
cum sa numeste teatru tau mi apar ca esti o fata tare fina

Eu (28 martie, 10:28 am)
fac teatru experimental in bucuresti, timisoara si cluj.
Si plec periodic in strainatate.
Cum e viata ta?

Najib (28 martie, 12:15 pm)
draga andrea eu stau bine in liban
stau cu parintii inca
pina acuma nu m'am casatorit cum merge viata ta

Eu nu am raspuns nimic.

Najib: (31 martie, 11:08 pm)
atita de timp frumos a fost in romania inca n'am uitat
viata acolo romani sint oameni pritenosiet tu esti asa

Eu: (1 aprilie 09:37 am)
da, romanii sunt foarte prietenosi..
Un alte tari oamenii sunt mai reci si mai distanti.. Cat ai stat in Romania

Najib: (6 aprilie, 11:48 pm)
draga andrea eu am stat in romania timpul rsr 7 ani de zile si in romania libera 1 ani de zile total am itors acasa1902 stiu romanesti+un pic germana
esti tare draguta in fotografia asta
tare simpatica
cum merge vita latine cum o sa ne vedem o data

Najib (6 aprilie, 11:54 pm)
draga andrea maselele de minte cresc 18 ani pina 25-35ani
sa ai grigasa face radiografie panoramica la ei
clujul et centrul bun de studii

Eu (12 aprilie, 10:38 am)
da, clujul e un oras foarte frumos.
in rest...cum iti petreci timpul liber?

2 comentarii:

Anonim spunea...

cum iti petreci timpul liber :) buna intrebare

Anonim spunea...

najib - your friendly
neighbourhood lituanian (parca) -