miercuri, 11 martie 2009

Astazi aproape ieri

11 martie 2009. 14:00.
Universitate.Pe straduta care duce spre Spring Time.
Aglomeratie. Eu raman mai in spate sa scriu un sms.
In fata mea, Magda si Monica.

O doamna se opreste brusc fix in fata mea, nu am timp sa ma opresc la timp (mai ales ca eram concentrata la mobil), intru putin in ea, in timp ce isi scotocea in sacosa.
- Ma scuzati, ii spun.
Se intoarce cu privirea la mine(Ii vad palaria neagra, paltonu din ate negre, rujul dat pe dinti) ...si incepe sa tipe:

-Nenorocita naibii, unde te crezi? Unde te uiti cand mergi pe strada? Tu nu esti normala, nenorocito, ai intrat in mine, nu ti-e rusine? De pe ce planeta esti, bezmetico? Nu te uiti pe unde mergi?(intru intr-o semi-panica, efectiv nu stiam cum sa reactionez, devenise isterica femeia; daca nu ar fi fost cu mine Monica si Magda as fi crezut ca am luat-o razna sau ca am picat in alta lume)

In timpul asta oamenii se oprisera sa se uite la noi, iar ea continua sa ma insulte.
Imi zice iar "nenorocita naibii" si pana sa ma dezmeticesc imi da una.
IMI DA UNA.
ADICA IMI DA O PALMA, cumva pe mana-spate-umar, nici eu nu mai stiu. Ma pocneste pur si simplu in timp ce ma insulta "ca de ce am dat peste ea".

Ma intorc cu spatele si o iau la fuga inspre Spring.
intru. urc. ma opresc. vin si fetele dupa mine. si raman asa cateva minute, ma asteptam sa apara baba de undeva sa imi dea cu geanta in cap.

12 comentarii:

Rin Tin Tin spunea...

Pwned by baba. Trebuia sa-i futzi una peste bot.

Anonim spunea...

surse sigure imi spun ca batrana este cauta pentru mai multe infractiuni. esti norocoasa ca ai scapat cu viata. din cate am inteles de obicei batrana isi alege victimele cu grija. creaza o diversiune, le vorbeste murdar, le trage o palma zdravana si apoi fuge. este vorba de ceea ce noi numim: hit and run. aparent tu ai fugit prima; nu si-a dus la capat ritualul si deci se va intoarce pentru tine.

Evol spunea...

:)) tare...

Anonim spunea...

Baiiiiii :-S:-S:-S....aia era baba din REC!!!

Andreea Verde spunea...

baaai, sa stii ca semana.
semana bine de tot..

Anonim spunea...

puteai sa ii zici ca daca te mai insulta inca o data chemi politia. stiu pe cineva care a primit amenda pt ca a insultat pe cineva.

Andreea Verde spunea...

mah, in momente de-astea critice tensionate nu prea iti vine sa vorbesti..plus ca ar fi fost un pic dubios sa incep sa strig "Chem politia daca ma mai insultati!Chem politia!":))

allé spunea...

giiiii.

:-B erai in legitima aparare, daca o plezneai si tu :>

Anonim spunea...

eu as fi pleznit'o :\ si as fi fugit , cum ai facut tu la sfarsit

Cinnamon spunea...

Si eu as fi plesnit-o :D
Si as fi fugint dup-aia....

Lady Jam spunea...

Sa vezi cum e sa te ameninte cu bataia un taximetrist in Brasov, in Centrul Vechi, pe o straduta dintr-aia ingusto-laturalnica, seara, pe unde nu trece nici dracu', pentru simplul fapt ca a fost cursa prea scurta. A, da, si ca noi tinerii suntem nesimtiti. De ce? Ca ii bagam lui bani in buzunar? A, da. Cireasa de pe tort: nici macar nu pusese aparatul.

Andra spunea...

as fi plesnit'o :|