luni, 9 martie 2009

Najib al meu - episodul 5, sfarsitul sezonului1

Revenim la arabul care imi trimite mie mesaje dubioase pe facebook.
Dupa episodul 1, 2, 3 si 4, astazi veti putea urmari in premiera, avanpremiera si postpremiera ultimul episod din sezonul 1:

Najib: (31 decembrie 2008, 3:13PM)
la multi ani

Eu: (7 ianuarie 2009, 11:34pm)
la multi ani Najib! Ce mai faci?
Cum ai petrecut de sarbatori?Eu am fost la munte in Austria.

Najib: (20 ianuarie, 9:14pm)
foarte bine dragutita si eu am fost in munte anti liban
la ce statiuneai fost in austria

Eu: (20 ianuarie, 11:22 pm)
am fost in innsbruck. am niste prieteni acolo.
acum o sa plec in italia sa predau lectii de dans:)
mai spune-mi de tine.care mai e viata ta?
Cum stai cu dragostea?

Najib (4 februarie, 1:42pm)
da am invatat inromania
am fost pe mai multe locurile
am uibit in romania si o sa iubesc
inca

Eu (5 februarie, 9:04pm)
pai si cunosti romance?
ai mai fost in Romania?
Sau cum?

Najib (13 februarie, 1:59 pm)
da am invatat inromania
am fost pe mai multe locurile
am uibit in romania si o sa iubesc
inca

Un comentariu:

Anonim spunea...

hai frate asta e sf sezonului? unde e pasiunea, unde e maria si unde e miguel, copilul si cuplul care de fapt sunt frati si la sfarsit batrana le zice ca nu sunt ... si asa mai departe! nu se poate termina aici! nUUUuu