sâmbătă, 15 august 2009

13 arome

La Cofetarie. Casablanca. Aia de la Romana.
Eu, Adina, Rux, Laura.
Vedem ca tipele de langa noi primesc o bautura ca de gheata intr-un verde turcoaz interesant.

- Nu va suparati, ce bautura au comandat fetele?
Tipa:
- E cu multa gheata. Avem 13 arome..

Ne da catalogul.
Stabilesc cu Rux sa luam impreuna, ca poate nu ne place..
Dupa dezbateri profunde(eu vroiam Pina Colada, Rux-Amarena) alegem Amarena (Black Cherry). Dam noi comanda si asteptam.

Tipa se intoarce:
- Imi pare rau, nu mai avem aroma asta. Alegeti-va alta..
Ne uitam noi iar, dezbatem..si evident spun victorioasa - Pina Colada.
Tipa pleaca.

Se intoarce iar fastacita, cu niste x-uri pe arome:
- Le avem numai pe cele care au "ics", imi cer scuze, Pina Colada tocmai s-a terminat.

Ne uitam IAR pe meniu. Prima data alesese Rux, a doua oara eu, acum o intrebam pe Adina. Adina zice: Grenadina.
Stam.

Vine alta tipa la noi(probabil cealalta nu mai rezista sa ne spuna iar):
- Imi cer scuze, colega mea nu stia, dar nu avem aroma asta, uitati, am refacut icsurile.. Chiar le aveam pe toate, in afara de cele pe care le-ati cerut..

Deja muream de ras.
Ne uitam inspre Laura - ultima noastra salvare: Mar verde.
Si in 5 minute ne apare pe masa o bautura verde.

7 comentarii:

Unknown spunea...

Si pe aia cel mai probabil au facut-o repede din Hubba Bubba ca sa scape de noi :P

antonnia. xD spunea...

Oh da. :)) de Sf. Marie asta :x. da' am si io o intrebare.. ce a fost cu pauza aia?:|. scrii super :*. nu mai face pauze :).

Nana spunea...

:)):))
Macar v`ati ales cu ceva :))) ..

Andreea Verde spunea...

pauza are 2 mari motive:
1. am tot fost plecata
2. nu mi s-a mai intamplst nimic dubios, iar daca s-a intamplat eram la mare distanta si pana ajungeam sa scriu se pierdeau deja detaliile.

Talus spunea...

ce gluma reala :))

Unknown spunea...

suna a Casablanca :))
asa e mereu acolo

Cinnamon spunea...

mie nu-mi place la Casablanca. Desi au ciocolata aia de la Eracleea delicioasa...dar si cand imi iau dinaia, imi aleg un top de 3 arome, sa fiu pregatita daca nu au ceva ;)