miercuri, 12 mai 2010

Daniel Aldescu

Plec de la facultate. Leul.
Merg inspre gradina botanica. Ma opresc la semafor. In spatele meu un tip vrea sa faca dreapta(inspre razoare)numai ca nu are suficient loc. Dau in fata. Tot nu are loc. Claxoneaza. Da cu mainile in masina. Flashuri. Ma dau mai in fata. Ii fac semn si celui din fata sa inainteze da' ala nu se misca.

Aud un scrijelit si simt cum mi se zgaltaie masina. Tipul din spate face dreapta prin masina mea. Ma blochez. fac si eu dreapta dupa el si o pun pe avarii. Opreste si el. Vad ca pe masina e scris un nume de firma. Ies din masina.

Eu: Pot sa stiu si eu unde te GRABESTI in halul asta?!?!

Tipul: Sunt in mare intarziere, hai ca nu are nimic masina..

Ma uit la masina, pare un pic zgariata dar sunt prea socata ca sa imi dau seama.

Eu: Nu pot sa cred, nu puteai sa ma astepti cateva secunde? Te-ai catarat pe masina mea?!?

Tipul: Eu chiar tre sa ajung la o intalnire! Uite cartea mea de vizita, daca e ceva suna-ma.

Si se urca in masina si o tuleste cu scartait de roti. Ma uit pe cartea de vizita: Daniel Aldescu nu stiu ce firma de proiectari.

Plec. Ma gandesc sa verific masina cand sunt mai calma.
A doua zi ma uit in spatele masinii. Are o zgarietura nu foarte vizibila. Stau sa ma gandesc daca e de la incident sau daca era de dinainte dar nu imi pot da seama, asa ca zic sa il sun pe domnul Aldescu sa il intreb cum vrea sa procedam.

Sun. Nu raspunde.

Urmatoarea zi. Sun. Nu raspunde. Dupa cateva ore ma suna inapoi.

Eu ii povestesc cine sunt si ii zic ca am descoperit o zgarietura si ca nu stiu cum se procedeaza fiind primul incident de genul asta. Imi zice ca putem sa facem nu stiu ce cu asigurarea dar ca trebuie sa implicam politia si sa scriem o declaratie. Ca e mai complicat si trebuie sa pierdem mult timp si ca nu ar avea sens pentru o simpla zgarietura. Saaau varianta 2: sa ne intalnim sa vedem cum s-ar putea repara zgarietura fara politie si declaratii.

Asa ca ii zic sa alegem varianta 2. Ii spun ca eu sunt libera in seara aia si il intreb ce program are.

Imi spune:
Pai eu trebuie sa iau masa la restaurant cu cineva, si te-as invita numai ca e o persoana mai in varsta, intelegi tu... Si dupa aceea nu stiu sigur, e posibil sa se prelungeasca.

Eu: Pai atunci alegem alta zi sau ma suni cand termini cina..

El: Dar sa stii ca eu am 30 de ani.

tacere.
Eu: Asa, si?

El: Vroiam sa stii de la inceput.

Eu: Bine, hai ca ramane sa ne auzim la un telefon "daca e".
si inchid.

am ramas cu zgarietura pana azi, iar de domnul Aldescu nu am mai auzit.

Un comentariu:

daniel spunea...

Buna,

Cateva precizari legat de povestea ta:
1) Nu am dat cu mainile in masina, eram cu masina in spatele masinii tale nu in lateral; deci chiar daca intentionam sa fac lucrul asta n-aveam cum s-o fac
2) Am clansonat o data sau de doua ori pentru ca din pozitia in care ma aflam se vedea clar ca daca inaintai putin aveam loc sa trec si sa virez la dreapta
3) Am virat la dreapta pentru la clansoanele mele tu nu ai schitat nici un gest, pur si simplu mi s-a parut ca nu-ti pasa, ba mai mult, si aici poate nu-mi aduc bine aminte ai gesticulat ceva gen...ca sunt cu capu...in sfarsit./.poate nu a fost asa..chiar nu-mi aduc aminte exact ,dar a existat ceva care m-a provocat
4) Nu are nici o relevanta....masina mea nu are inscriptionat nici un nume de firma pe ea
5) Faptul ca ti-am lasat cartea de vizita arata buna mea intentie de a rezolva situatia pe cale amiabila
6) Iarasi fara relevanta....nu am plecat cu scartait de roti


Recunosc ca eram in graba si ca poate am exagerat...iar cu aceasta ocazie imi cer scuze.